Programe de licență
Domeniul Informatică
Domeniul Limbă și Literatură
- Limba şi literatura română - Limba şi literatura engleză
- Limba şi literatura engleză - Limba şi literatura franceză
Domeniul Științe Administrative
- Administrație publică
- Asistență managerială și administrativă
Domeniul Științe ale educației
Pentru ciclul de studii universitare de licenţă, admiterea se organizează pe programe de studii/specializări acreditate în cadrul Universității Petrol-Gaze din Ploieşti, conform legislației în vigoare.
Universitatea Petrol - Gaze din Ploieşti organizează concurs de admitere la studiile universitare de licenţă în două sesiuni: sesiunea de admitere de vară şi sesiunea de admitere de toamnă (pentru locurile rămase neocupate).
Pentru detalii referitoare la calendarul admiterii, numărul de locuri scoase la concurs, taxele aferente, modalitatea de înscriere, modalitatea de desfășurare a concursului de admitere etc., consultați pagina ADMITERE.
REGULAMENT FINALIZARE STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ 2024
REGULAMENT FINALIZARE STUDII 2024
GHID DE ELABORARE ȘI REDACTARE A LUCRĂRII DE LICENȚĂ
Departamentul Științele Educației
Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
Departamentul Filologie
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024
Programarea examenului de finalizare studii - licență - septembrie 2024
REZULTATE EXAMEN DE LICENȚĂ - SEPTEMBRIE 2024
PROGRAMAREA SUSȚINERII EXAMENULUI DE LICENȚĂ - IULIE 2024
PROGRAMARE EXAMEN LICENȚĂ - IULIE 2024
PROGRAMAREA STUDENȚILOR PENTRU SUSȚINEREA EXAMENULUI DE LICENȚĂ - IULIE 2024
- LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ - LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
- LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ - LIMBA ȘI LITERATURA FRANCEZĂ
- INFORMATICĂ
- ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ
- ASISTENȚĂ MANAGERIALĂ ȘI ADMINISTRATIVĂ
- PEDAGOGIE
- PEDAGOGIA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PRIMAR ȘI PREȘCOLAR
REZULTATELE EXAMENULUI DE LICENȚĂ - IULIE 2024
- LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ - LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
- LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ - LIMBA ȘI LITERATURA FRANCEZĂ
- INFORMATICĂ
- ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ
- ASISTENȚĂ MANAGERIALĂ ȘI ADMINISTRATIVĂ
- PEDAGOGIE
- PEDAGOGIA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PRIMAR ȘI PREȘCOLAR
TEMATICA EXAMENULUI DE LICENȚĂ - SESIUNEA IULIE 2024
Domeniul Informatică
Domeniul Limbă și literatură
- Limba și literatura română – limba și literatura engleză
- Limba și literatura engleză – limba și literatura franceză
Domeniul Științe Administrative
Domeniul Științe ale Educației
TEME DE LICENȚĂ
Teme de licență pentru anul universitar 2023-2024:
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științele Educației
Teme de licență pentru anul universitar 2022-2023:
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științele Educației
Teme de licență pentru anul universitar 2021-2022:
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științele Educației
Teme de licență pentru anul universitar 2020-2021:
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științele Educației
FORMULARE FINALIZARE STUDII
Formulare finalizare studii pentru absolvenții Universității Petrol-Gaze din Ploiești
Cerere temă finalizare studii - Anexa 5 -F270.13/Ed3
Pagina cu titlul lucrării - Anexa 6 - F271.13/Ed4
Pagina cu datele inițiale ale lucrării de licență/disertație - Anexa 7 - F272.13/Ed3
Cerere de înscriere - Anexa 8 - F269.13/Ed3
Raport similitudine - conducător lucrare licență/disertație- Anexa 14- F659.24/Ed1
Formulare finalizare studii pentru absolvenții care provin de la alte universități
Cerere de înscriere - Anexa 10 – F 275.13/Ed.3
Pagina cu titlul lucrării - Anexa 11 – F 276.13/Ed.3
Pagina cu datele inițiale ale lucrării de licență/disertație- Anexa 12 – F 277.13/Ed.3
ARHIVĂ EXAMEN LICENȚĂ
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA FEBRUARIE 2024
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA IULIE 2023
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA FEBRUARIE 2023
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA SEPTEMBRIE 2022
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA IULIE 2022
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA FEBRUARIE 2022
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021
EXAMEN DE LICENȚĂ - SESIUNEA IULIE 2021
PLANURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT VALABILE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025
-
An Pregătitor
-
Administraţie Publică
-
Asistenţă Managerială şi Administrativă
-
Engleză - Franceză
-
Română - Engleză
-
Informatică
-
Pedagogie
-
Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar
PLANURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT VALABILE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024
-
An Pregătitor
-
Administraţie Publică
-
Asistenţă Managerială şi Administrativă
-
Engleză - Franceză
-
Română - Engleză
-
Informatică
-
Pedagogie
-
Pedagogia Învăţământului Primar şi Preşcolar
PLANURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT VALABILE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022-2023
ANUL UNIVERSITAR 2024 - 2025
DOMENIUL INFORMATICĂ
DOMENIUL LIMBĂ ȘI LITERATURĂ
- LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNĂ - LIMBA ŞI LITERATURA ENGLEZĂ
- LIMBA ŞI LITERATURA ENGLEZĂ - LIMBA ŞI LITERATURA FRANCEZĂ
DOMENIUL ȘTIINȚE ADMINISTRATIVE
- ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ
- ASISTENȚĂ MANAGERIALĂ ȘI ADMINISTRATIVĂ
DOMENIUL ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI
- PEDAGOGIE
- PEDAGOGIA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PRIMAR ŞI PREȘCOLAR ANUL I
Programe masterale
Domeniul Informatică
Domeniul Filologie
Domeniul Științe Administrative
Domeniul Științe ale educației
Pentru ciclul de studii universitare de master, admiterea se realizează la programele de studii legal înfiinţate în cadrul Universităţii Petrol - Gaze din Ploieşti, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Concursul de admitere la studiile universitare de master la Facultatea de Litere și Științe se desfășoară în două sesiuni, sesiunea de vară şi sesiunea de toamnă.
În urma analizei rezultatelor unei sesiuni de admitere, Consiliul de administraţie poate lua hotărârea de a organiza o nouă etapă a sesiunii de admitere, cu condiţia ca aceasta să se desfăşoare înainte de începerea anului universitar. Hotărârea de a organiza o nouă etapă a sesiunii de admitere va fi anunţată pe site-ul şi pe platforma pentru admitere on-line a Universității, împreună cu programul de desfăşurare a noii sesiuni de admitere.
Pentru detalii referitoare la calendarul admiterii, numărul de locuri scoase la concurs, taxele aferente, modalitatea de înscriere, modalitatea de desfășurare a concursului de admitere etc., consultați pagina ADMITERE.
REGULAMENT FINALIZARE STUDII UNIVERSITARE DE MASTER 2024
REGULAMENT FINALIZARE STUDII MASTER 2024
GHID DE ELABORARE ȘI REDACTARE A LUCRĂRII DE DISERTAȚIE
Departamentul Științele Educației
Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
Departamentul Filologie
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2024
Programarea examenului de finalizare studii - master - septembrie 2024
REZULTATE EXAMEN DISERTAȚIE SEPTEMBRIE 2024
PROGRAMAREA SUSȚINERII EXAMENULUI DE DISERTAȚIE - IULIE 2024
PROGRAMARE EXAMEN DISERTAȚIE - IULIE 2024
PROGRAMAREA STUDENȚILOR PENTRU SUSȚINEREA EXAMENULUI DE DISERTAȚIE - IULIE 2024
-
Studii Culturale Româneşti în Context European
-
Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală
-
Tehnologii Avansate pentru Prelucrarea Informaţiei
-
Administraţie Publică şi Integrare Europeană
-
Consiliere Şcolară şi Dezvoltarea Carierei
-
Management Educaţional şi Integrare Europeană
REZULTATELE EXAMENULUI DE DISERTAȚIE - IULIE 2024
-
Studii Culturale Româneşti în Context European
-
Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală
-
Tehnologii Avansate pentru Prelucrarea Informaţiei
-
Administraţie Publică şi Integrare Europeană
-
Consiliere Şcolară şi Dezvoltarea Carierei
-
Management Educaţional şi Integrare Europeană
TEME DE DISERTAȚIE
Teme de disertație pentru anul universitar 2023-2024
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științe ale Educației
Teme de disertație pentru anul universitar 2022-2023
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științe ale Educației
Teme de disertație pentru anul universitar 2021-2022
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științe ale Educației
Teme de disertație pentru anul universitar 2020-2021
- Departamentul Informatică, Tehnologia Informației, Matematică și Fizică
- Departamentul Filologie
- Departamentul Științe ale Educației
Formulare finalizare studii
Formulare finalizare studii pentru absolvenții Universității Petrol-Gaze din Ploiești
Cerere temă finalizare studii - Anexa 5 -F270.13/Ed3
Pagina cu titlul lucrării - Anexa 6 - F271.13/Ed4
Pagina cu datele inițiale ale lucrării de licență/disertație - Anexa 7 - F272.13/Ed3
Cerere de înscriere - Anexa 8 - F269.13/Ed3
Raport similitudine - conducător lucrare licență/disertație- Anexa 14- F659.24/Ed1
Formulare finalizare studii pentru absolvenții care provin de la alte universități
Cerere de înscriere - Anexa 10 – F 275.13/Ed.3
Pagina cu titlul lucrării - Anexa 11 – F 276.13/Ed.3
Pagina cu datele inițiale ale lucrării de licență/disertație- Anexa 12 – F 277.13/Ed.3
ARHIVA EXAMEN DISERTAȚIE
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA FEBRUARIE 2024
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA IULIE 2023
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA FEBRUARIE 2023
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA SEPTEMBRIE 2022
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA IULIE 2022
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA FEBRUARIE 2022
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021
- EXAMEN DE DISERTAȚIE - SESIUNEA IULIE 2021
PLANURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT VALABILE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025
-
Studii Culturale Româneşti în Context European
-
Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală
-
Tehnologii Avansate pentru Prelucrarea Informaţiei
-
Administraţie Publică şi Integrare Europeană
-
Consiliere Şcolară şi Dezvoltarea Carierei
-
Management Educaţional şi Integrare Europeană
PLANURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT VALABILE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024
-
Studii Culturale Româneşti în Context European
-
Concepte şi Strategii de Comunicare Interculturală
-
Tehnologii Avansate pentru Prelucrarea Informaţiei
-
Administraţie Publică şi Integrare Europeană
-
Consiliere Şcolară şi Dezvoltarea Carierei
-
Management Educaţional şi Integrare Europeană
PLANURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT VALABILE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022-2023
FIȘE DISCIPLINE AN UNIVERSITAR 2024 - 2025
DOMENIUL FILOLOGIE
DOMENIUL INFORMATICĂ
DOMENIUL ȘTIINȚE ADMINISTRATIVE
- ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ ŞI INTEGRARE EUROPEANĂ
DOMENIUL ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI
FIȘE DISCIPLINE AN UNIVERSITAR 2023 - 2024
STUDII CULTURALE ROMÂNEȘTI ÎN CONTEXT EUROPEAN ANUL I
- Aplicații ale creativității computaționale în cultura actuală
- Limba și cultura națională în contextul europenizării
- Cultura urbană românească-embleme identitare, modele etnoculturale și mentalități
- Literatura exilului romanesc din Europa
- Cultura română din spațiile limitrofe României (rep. Moldova, Ungaria, Banatul Sârbesc, Bulgaria, Ucraina)
- Filosofia românească în context european
- Conexiuni culturale româno-franceze
- Etică și integritate academică
- Impactul presei audio-vizuale
- Practică de specialitate 1
- Practică de specialitate 2
STUDII CULTURALE ROMÂNEȘTI ÎN CONTEXT EUROPEAN ANUL II
- Cultura română în comunism
- Românitate și romanitate
- Idei europene și receptarea lor în cultura română postbelică
- Arta și provocările (post)modernității. Arta românească în contextul disputei modernism-postmodernism
- Cultura limbii
- Receptarea literaturii române în Europa
- Cultura populară în societatea românească actuală
- Strategii de comunicare culturală
- Practică de specialitate 3
- Practică lucrare de disertație
CONCEPTE ŞI STRATEGII DE COMUNICARE INTERCULTURALĂ ANUL I
- Comunicare interculturală
- Concepte culturale
- Strategii de cooperare și polemică în context intra și intercultural
- Scrierea proiectelor
- Manifestări ale (post)modernității în context intercultural (1). Fenomenul artistic modernist
- Tehnologii web în comunicarea interculturală
- Managementul proiectelor
- Etică și integritate academică
- Interacțiuni verbale
CONCEPTE ŞI STRATEGII DE COMUNICARE INTERCULTURALĂ ANUL II
- Informare și persuasiune în mass-media
- Sisteme de reprezentare și convenții culturale în comunicare
- Manifestări ale (post)modernității în context intercultural (2). Fenomenul artistic postmodernist
- Metodologia cercetării în comunicarea interculturala. Teoria criticii și a culturii
- Comunicare multiculturală instituțională
- Construirea și reprezentarea identității profesionale în contextul globalizării
- Tehnici de mediere și transfer în comunicarea actuală. Limba franceză
- Teorii ale schimbului economic și comunicare
TEHNOLOGII AVANSATE PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIEI ANUL I
- Analiza datelor
- Metaeuristici
- Tehnici avansate de învățare automată
- Dezvoltarea carierei în informatică (1)
- Baze de date multimedia
- Securitatea informației
- Etică profesională în informatică
- Activități de cercetare în informatică
- Optimizări avansate
TEHNOLOGII AVANSATE PENTRU PRELUCRAREA INFORMAȚIEI ANUL II
- Stocarea și regăsirea informației
- Tehnici avansate de data mining
- Practica de specialitate
- Programare avansată a aplicațiilor Internet
- Teme avansate în informatică
- Infrastructuri performante pentru procesarea informației
- Modelarea și simularea sistemelor complexe
- Paradigme informaționale ale societății cunoașterii
- Dezvoltarea carierei în informatică (2)
ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ ŞI INTEGRARE EUROPEANĂ ANUL I
- Statutul României în UE
- Teorii și perspective în administrația publică contemporană
- Cultură și valoare în context european
- Dreptul colectivităților locale
- Tehnologii internet utilizate în administrația publică
- Negocieri internaționale
- Reforme administrative în evoluția societății românești și europene
- Dreptul Uniunii Europene
- Drept constituțional comparat
- Sisteme informatice în administrația publică
ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ ŞI INTEGRARE EUROPEANĂ ANUL II
- Dreptul muncii și protecției sociale în Uniunea Europeană
- Mentalități românești și integrare europeană
- Drepturile cetățeanului european
- Etică și integritate academică
- Analiza statistico-economică
- Transparență și integritate în administrația publică europeană
- Protecția juridică a agenților publici în spațiul european
- Relații contractuale în administrația publică europeană
- Globalizare și integrare
- Franceza juridică și de integrare europeană
CONSILIERE ȘCOLARĂ ŞI DEZVOLTAREA CARIEREI ANUL I
- Introducere în consiliere
- Metode și tehnici de lucru în consiliere
- Etică și integritate academică
- Asistență și consiliere socială
- Etică aplicată în consiliere
- Consiliere la distanță
- Programe de educație emoțională în grădiniță și școală
- Tehnici de comunicare eficientă
CONSILIERE ȘCOLARĂ ŞI DEZVOLTAREA CARIEREI ANUL II
- Consiliere psihologică
- Coaching și mentorat
- Programe educaționale și de consiliere: proiectare și evaluare
- Managementul carierei și dezvoltare personală
- Consiliere filosofică
- Sănătate mintală
- Consiliere familială
- Consilierea persoanelor cu nevoi speciale
MANAGEMENT EDUCAȚIONAL ȘI INTEGRARE EUROPEANĂ ANUL I
- Educația și problemele lumii contemporane
- Direcții ale modernizării instruirii și alternative educaționale
- Tehnologii informaționale și de comunicare - aplicații computeriale
- Etică și integritate academică
- Managementul organizației școlare
- Managementul timpului și stresului
- Metode avansate de cercetare în științele educației
- Psihologia organizațională
- Sisteme de formare profesională și dezvoltare a carierei
- Management curricular
MANAGEMENT EDUCAȚIONAL ȘI INTEGRARE EUROPEANĂ ANUL II
- Inspecția școlară
- Strategii avansate de dezvoltare a instituțiilor școlare
- Evaluarea calității în organizația școlară
- Managementul spațiilor educaționale complexe
- Legislație educațională
- Gestionarea situațiilor de criză educațională
- Antropologie și comunicare în școală
- Tehnici avansate de instruire în spațiul virtual
Orientare profesională
DE CE ESTE NEVOIE DE CONSILIERE ÎN CARIERĂ?
- Pentru că scopul educației este «pregǎtirea unor oameni care sǎ acționeze și sǎ gândeascǎ independent și care, în același timp, sǎ vadǎ în slujirea comunitǎții realizarea supremǎ a vieții lor» (A. Einstein).
- Pentru că realizarea acestui scop face necesarǎ o cât mai bunǎ corelare a intereselor individuale cu cerintele sociale, implicit o dezvoltare a serviciilor de consiliere școlarǎ și profesionalǎ.
- Pentru că promovarea stǎrii de bine, preocuparea pentru dezvoltarea personalǎ, prevenția situațiilor de risc reprezintǎ atât premisa, cât și rezultatul unei educații de calitate.